Чи знали Ви, що з наших кишень оплатили рекламу Ляшка на каналі кума Путіна?

Радикальна партія, попри голосування за санкції проти телеканалів “112 Україна” і NewsOne, оплатила їм рекламу за держкошти. Про це повідомляє Газета, за посиланням на сайт Комітету виборців України.

У липні-вересні “радикали” витратили на рекламу на телебаченню 3 млн грн. Із них 900 тис. отримав телеканал “112 Україна”. Гроші перерахували за “розміщення інформаційного відеоматеріалу в ефірі”.

Ще у 900 тис. грн обійшлося розміщення інформаційних роликів в ефірі NewsOne, повідомляють в організації.

Попри надання каналам бюджетних коштів, у жовтні більшість народних депутатів РПЛ підтримали санкції проти “112 Україна” і NewsOne . За постанову Верховної Ради голосували 16 нардепів, зокрема Олег Ляшко.

Офіційно ці телеканали підозрюють у використанні “дискурсивних практик російської імперсько-шовіністичної пропаганди”, нагадують у КВУ.

Це не перший випадок, коли партія Ляшка платить за рекламу на цих телеканалах за бюджетні кошти. У другому кварталі 2017-го “радикали” перерахували “112 Україна” 3 млн грн, у другому кварталі 2018-го – 1,7 млн грн.

Читати також: Влада знову кинула українців у рабство МВФ – Ляшко

Vasylʹkivsʹka, 12, Kyiv, 03022